Centra handlowe, centra rozrywki i obiekty sportowe

Centra handlowe, ze względu na możliwość odwiedzenia wielu sklepów oraz załatwienia jednocześnie kilku spraw stały się miejscem, które jest odwiedzane znacznie częściej niż pojedyncze sklepy czy hipermarkety. W 2016 roku przeciętny mieszkaniec aglomeracji warszawskiej odwiedzał centrum handlowe 6,5 razy w ciągu miesiąca, co przyłożyło się na 16,7 miliona wizyt miesięcznie w 28 warszawskich centrach handlowych. Podobnie sytuacja wygląda w innych, mniejszych miastach jak Wrocław, gdzie rocznie największe galerie odwiedza ponad 50 milionów osób.

Duży współczynnik zmotoryzowania naszych obywateli, szczególnie w dużych miastach (Warszawa- prawie 600 pojazdów na 1000 mieszkańców, Wrocław - 550 czy Poznań - 560) sprawia, iż większości przypadków na zakupy poruszamy się własnym pojazdem, stąd wobec centrów handlowych stawiane są wysokie wymagania dotyczące dostępności miejsc parkingowych oraz utrzymania płynnego ruchu pojazdów na jej terenie.

Często świadomość problemów związanych ze znalezieniem miejsca parkingowego w miejscu docelowym zniechęca klientów do przyjazdu.

W celu zapewnienia odpowiedniej płynności ruchu pojazdów na parkingu, umożliwieniu kontroli dostępu do parkingu oraz nawigowaniu kierowców poszukujących wolnych miejsc oferujemy zintegrowany systemy parkingowe przystosowane do działania zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynku. W swojej ofercie posiadamy rozwiązania dostosowane do potrzeb każdego rodzaju budowli i miejsca, wykorzystując przy tym najnowocześniejsze terminale wjazdowe i wyjazdowe, w pełni zautomatyzowane systemy poboru opłat oraz systemy detekcji magnetycznej lub wideodetekcji.

Nasze rozwiązania dla tych klientów

Sprawdź, co jakie usługi możemy zaoferować dla Ciebie

Nasze usługi dla tych klientów

Sprawdź, co jakie usługi możemy zaoferować dla Ciebie